ATP Perakende

ATP parakende çözümleri ile çağrı merkezi, internet, mobil gibi farklı kanallarından müşterileriniz size ulaşarak, siparişlerini diledikleri yerden vermenin rahatlığını yaşarlar. Tüm kanallardan gelen paket servis siparişlerini tek bir uygulama altında takip edebilir, müşterin işlem tarihçesini, tercihlerini, alışveriş sıklığı gözlemleyebilirsiniz.

Müşteri memnuniyetiniz doğru ve eksizsiz siparişlerle artacaktır. Ayrıca, artık sipariş vermeyen müşterlerinizi gözlemleyip, %10 üstünde geri kazanım sağlayabilirsiniz.

Restoran, çağrı merkezi, Internet, mobil, sosyal medya gibi farklı kanallar üzerinden müşterilerinizi takip edebilir; satış ve pazarlama faaliyetlerinize müşteri verileri analizlerinizle yön verebilirsiniz.

Tüm kanallardan gelen paket siparişlerini bir uygulama altında takip edebilir, müşteri tercihlerini, işlem sıklığını  gözlemleyebilirsiniz. Favori siparişlerini kaydeder; tek tuş ile önceden verdiği siparişlerin tekrarını sağlayabilirsiniz.

Müşterinizin sosyal medya hesaplarınızla ilgili yorum ve değerlendirmelerini merkezi bir uygulama üzerinden takip ederek, hızlı ve etkin yönetim sağlayabilirsiniz. Haber yayılma hızının çok yüksek olduğu sosyal medyada hızlı ve anlık aksiyonlar alarak öne çıkabilir ve markanıza rekabetten ayırt edici avantajlar sağlayabilirsiniz.

Şikayetler firmalar için kıymetli bilgi kaynağı oluşturur. Müşteri talep ve şikayetlerini izleyebilir, etkin bir şekilde sonuçlandırarak, mükemmel müşteri deneyimi yaratabilirsiniz. Servis SLA’leri tanımlayarak, ölçümleri takip edebilirsiniz. Geciken talepler için otomatik uyarı ve eskalasyon mekanizmaları oluşturabilirsiniz.

CRM’in %15 ile %20 arasında değişen müşteri sadakatı yaratma etkisinden faydalanabilirsiniz.