Başarı Hikayeleri

Müşterilerimizin ihtiyaçlarını kendi ihtiyacımız, başarısını ise kendi başarımız olarak görürüz. İşbirliğimizin her aşamasında değer katarak; uzmanlığımız, hızımız ve yüksek kaliteli çıktılarımızla sürdürelebilir ve ölçeklenebilir çözümler sunmayı ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya çalışırız.
Esnek, Ekonomik ve Anında Ölçeklenebilir Bilişim
Bünyesinde birçok girişimi ve yirmibeş binin üzerinde çalışanı içeren Ata Holding, teknoloji altyapısını ve sistemlerini güncelleyerek rekabet gücünü arttırmaya karar verdi. En son teknolojileri ve çözüm alternatiflerini değerlendirerek başlayan süreçte esnek, ekonomik ve 21’inci yüzyılın hızlı değişimine ayak uydurabilecek bir sisteme geçiş arzu edildi.
Projenin liderliğini üstlenen ATP Teknoloji Servisleri, Ata Holding şirketlerinin ihtiyaçlarını ve büyüme planlarını gözden geçirerek bilişim ve iletişim kapasite modellerini oluşturdu. ATP, mevcut sistemlerin yenilenmesi veya bulut sistemleri ile dış kaynak kullanımını karşılaştıran finansal modelleri kurguladı, ROI’larını saptadı ve risk analizlerini gerçekleştirdi. Seçilen bulut sistemi çözümleri için şartnameleri, tedarikçi seçimini ve sözleşme yönetimini yöneten ATP, tedarikçi veri merkezleri ile olan iletişim altyapısını tasarladı ve yüzlerce sistemin bulut üzerinden hayata geçmesine destek verdi.
Bulut geçişi değerlendirme, tasarım ve süreç yönetiminde tecrübeli ATP Teknoloji Servisleri, şirketinizin en son teknolojileri ekonomik ve hızlı bir şekilde elde etmenize ve sizin için yönetmeye hazırdır.
Invest2CRM ile Hızlı Müşteri İletişimi

Türkiye’nin öncü aracı kurumlarından Ata  Yatırım, farklı kanallardan farklı müşteri deneyimlerinin yaşandığı dağınık bir yapıdan, her kanaldan tutarlı ve aynı mükemmel deneyiminin yaşanacağı bir sisteme geçişi hedefledi.  Mevcut sistem yapısını tüm platformlar üzerinden aynı seviyede, hızlı ve kaliteli hizmet verebilecek bütünleşik bir yapıya geçme projesi başlattı.

Ata Yatırım, piyasada online alım-satım emir verme yeteneğine sahip platformlarla entegre çalışan ATP Invest2CRM çözümünü tercih etti.  Invest2CRM, müşteri yönetiminin kolaylaştırması dışında müşteri temsilcisi performansının ve şirket içi verimin ölçülmesine, müşteriye dair tüm verilerin  360 derece bir arayüz üzerinden yönetilmesine olanak sağlandı. Proje hayata geçtikten sonra, satış dönüşümünde % 30 artış,  hesap aktifleşmede ise % 50’lik artış ölçümlendi.

Yatırım sektörüne özel, Microsoft Dynamics CRM platformu üzerinde geliştirilmiş Invest2CRM sayesinde kurumlara tüm dijital kanallardan mükemmel müşteri deneyimi sunmanın avantajlarını  ATP danışmanlığı farkı ile elde edebilirsiniz.

Her Gün İstenilen Kanaldan On binlerce sipariş

Türkiye’de altı yüzün üstünde hızlı servis restoranı ile dünyanın en büyük Burger King® operatörü TAB Gıda, milyonlarca müşterisine paket servis sunmak istediğinde uçtan uca bir sistem kurmaya karar verdi. Çağrı merkezi üzerinden veya çevrimiçi (on-line) verilecek siparişlerin, en kısa zamanda motorlu kurye ile istenilen adrese teslim edilmesi istendi.

Projeyi üstlenen ATP Danışmanlık Servisleri, Microsoft Dynamics platformu üzerinde saatte binlerce siparişi işleyebilen, restoranlara bölüştüren ve teslim edilene kadar takip eden bir çözüm tasarladı. Ara Gelsin çağrı merkezi ve Tıkla Gelsin Web sitesine ek olarak, Yemek Sepeti’nden sipariş alma yetkinliği sisteme entegre edildi. Daha sonra müşterilerin siparişleri mobil cihazlarından girmeleri sağlandı.

ATP, müşteri memnuniyetin erişilebilirlik, hızlı servis ve sipariş doğruluğu ile ölçüldüğü ortamda bir saniye bile aksamayan, kolay kullanabilen ve güvenli bir sistem yarattı. Müşterilerin ve çağrı merkezi çalışanlarının rahatlıkla kullandığı platformumuz yüksek hacimli sipariş alan şirketler için ideal bir çözüm sunmaktadır.